Önskeinlägg? ~

 



Viktoria - Gravidblogg

tack så mycket snälla du :)

NICOLE

Vardagligt, tankar, åsikter och tips är kul tycker jag =)

Jenny Karlsson

sv: Härligt, alltid bra när man kan byta med varandra om man inte får saker man gillade. Jag brukade alltid få 2-3 saker från mammas box innan hon avslutade sin prenumeration, helt perfekt för mig ;)

Åsiktsinlägg är alltid kul tycker jag, tävlingar och inlägg om dig!

Malin

Sv: Tack! :)

Musiktips, serier och filmtips, vardagsinlägg, åsikter, inspirationsinlägg är alltid kul och intressant att läsa om. :)

Anna

Jag gillar din blogg så som den är.. Men jag älskar personligen att läsa om musik, serier och filmer. Så sådana tips på vad du själv tycker om kanske :)

Ida Lindborg ♡

Sanningar om dig själv, vad du hissar/dissar osv :D

Sv: Tack så mycket :)

Sara Ekman

vill så klart läsa massa om all planering inför flytten till USA osv :)

Ebba

Lite saker om dig, lite personligt liksom :)

Svar: åh tack så mycket :)

bella

frågor/svar är kul :)

Boel

Oj, typ allt det som alla andra har skrivit :D

Sv: Okai ^^

Jossie

Tips tycker jag är kul att läsa :)

♀ R E V O L T E N ♀

ÅH!:D Ser att di också har det nytt här ^^ nice!:D Fint ^^
Jag skulle vilja läsa mer om typ sådant som gör just dig till dig, typ åsikter och sådant. Behöver inte vara debattartiklar, utan mer tankar du har om vardagliga saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: