Senaste veckan ~

 
Idag jobbar jag 13-17:30 och sen tar jag helg igen. Känns som att det precis varit helg, men det kan ju bero på att jag var långledig och inte började jobba förrän i onsdags. Tog även en liten bloggpaus lite sådär oväntat, men det var riktigt skönt! Så nu är jag tbx igen. :)

Vad har ni gjort den senaste veckan?



Flisan

sv: ja verkligen super skönt hehe :P

gott det där ser ut på bilden :D

Viktoria - Gravidblogg

Vad skoj att du vill vara med i Veckans blogg :) Det kommer upp två vinnare på Söndag, lycka till fina du :)

Viktoria - Gravidblogg

Åh Ullared! :) Där var jag i Söndags med sambon och några vänner, älskar verkligen det stället :) Hittade du något fint där?

Anna

Åh, alltid trevligt med Gekås! :)

Cecilia Johansson

Skönt med en bloggpaus :D

Mizca

Åh, gekås! Skoj! Var längesen. Handlade du nåt kul?

Ida Lindborg ♡

ååh, ullared är så kul! mumsigt :D

Sv: Tack så mycket :)

♫♪ sandra

gott :)

Carolina Thoor

Härligt med långledighet :D också tagit två dagars ledighet denna vecka!

Sv; Tack snälla! :)

Karin

Låter som en bra vecka :)

Linn

men åh va kul med ullared!!:D

Anonym

Sv: haha najs ibland kan det vara skönt att vara planlös :P

Kajsa-Stina

Så skönt med fredag och en skön helg att njuta av till fullo! Hoppas arbetsdagen går fort så du snart får komma hem igen! :)

Stina

Det där såg ju inte lite gott ut :)

Erika

Så kul med Ullared :)

Julia

kul med ullared :)

ida foto. ♛

åh ullared är underbart :D

NICOLE

Åh vad kul :D Och gott haha :)

Alice

Noom vad den där frozen yoghurten såg ut!!!

Vano

Välkommen tillbaka! Hoppas du haft det bra på jobbet. Fast vare sig jag jobbar eller inte så tycker jag också att tiden går rätt fort. Snart blir det fredag igen hehe.

Elin karlsson

Roligt med Ullared!! :)

linah

ha en grym helg:D!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jag älskar Frozen Yoghurt! Och den från Happy Mango är sjukt god!

Klicka dig in på min blogg och se allt jag pysslar med💎 Make overs på Ikeas lampskärmar till decopage, ommålningar, plugg och våran crazy vardag 😍 Just nu på bloggen finner du http://nouw.com/Creatmom följ bloggen för mer! Kommer tips och beskrivningar

Klicka dig in på min blogg och se allt jag pysslar med💎 Make overs på Ikeas lampskärmar till decopage, ommålningar, plugg och våran crazy vardag 😍
Just nu på bloggen finner du

http://nouw.com/Creatmom följ bloggen för mer! Kommer tips och beskrivningar





Viktoria Eriksson

härligt, ser gott ut :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åhhh Froyo! Vad gott det ser ut. Korta jobbveckor är rätt sköna ibland ^^

Josefine ♔

Men åh! :D Det där ser ju himmelsk gott ut! :D Och åå vad roligt med Ullared!! Hoppas du fick med dig massa fint hem :D

kaffehörnan

Vad skönt

Malin

Sv: Tack! :)

Härligt med en bloggpaus ibland! :)

bookofems.blogg.se

åh skulle med vilja åka till Gekås!! :D

Johanna Marie.se

Mysigt! Hittade du nå skoj på ullared då? :)

sara

Såå gott! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: