Snabb update ~

Find joy in the ordinary | by @chelseapearl

Första skrivna inlägget på nya datorn kommer hääär! Sitter just nu och för över från den gamla datorn, och fixar till denna så att den blir som jag vill ha den (förhoppningsvis). Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg emellan.

Idag har jag jobbat mellan 6:30-13:00 och har ett liknande pass imorgon inbokat också. Får se om jag jobbar till 13 eller om jag jobbar till 16, beror lite på hur personalsituationen ser ut imorgon då det är många sjuka.

Vi var ju på bio igårkväll och såg Insurgent, den var faktiskt riktigt bra.. Men inte lika bra som ettan, då ettan var grymt bra. Nu återstår helt enkelt och se hur de fått ihop slutet. Jag har jagat sista boken länge nu, men inte fått tag på den. Funderar på om jag ska ta med den för att ha något att läsa när jag flyger.. Det är ju några timmar vi pratar om.

Men nu ska jag återgå till att fixa datorn. :)



Flisan

sv: haha najs :D

najs med ny dator :D

Carolina Thoor

Vad roligt med en ny dator! Vad är det för en dator? :D

Sv; Tack snälla :D

Kram!

Erika

Sista filmen lär nog också bli bra då de ska dela in den i två delar :)

sv. Vad skoj med Gekås :)

Alice

Vad roligt med en ny dator :D

ebba

så mysigt med bio!
svar: åh tack :)

Netti

Hoppas du hittar boken tills dess för det är så mysigt att läsa en bra bok när man flyger :-D

kaffehörnan

Vad skoj med ny dator, då är de roligt och pyssla
Skönt filmen var bra

Malin

Sv: Ja, de var riktigt nice! :)

Vad kul! :)

bella

vill se den filmen! :)

NICOLE

Härligt med ny dator!

Ida - foto & häst

Så härligt att Insurgent var bra!! Måste se den :D

Bambi

Måste se insurgent!! :P Älskade ettan så får hoppas att man tycker om den.

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en ny dator! :)

Ida Lindborg ♡

åh måste se Insurgent, verkar så bra! :D

Sv: tack så mycket :)

Josefine ♔

Ooo roligt med ny dator!:D

Jossie

Kul med en nya dator!!

Sara Ekman

Härligt med ny dator, hade jag också behövt :)

N

Gillar citatet :)

Josäfin Andersson

jag gillade faktiskt insurgent bättre än divergent! Kanske är för att jag läst böckerna tho, de flesta av dem verkar tycka så haha :D

Josefine

Oh jag vill också se Insurgent :D

♀ R E V O L T E N ♀

måste vara en härlig känsla det där XD asså nya datorer är fan awesome :D känns så nytt och annorlunda, men sedan blir det tyvärr vardag med det och känslan försvinner sakta :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: