Sunday ~


Jag är verkligen inte redo för måndag och en ny vecka imorgon. Jag hade gärna haft en dag extra ledigt, bara för att kunna friska till lite till. Jag är fortfarande jätteförkyld, har dock inte ont i halsen längre men min näsa är så täppt att om jag inte använder nässpray så kan jag inte ens andas igenom den.. Men.. Det är bara att bita ihop och åka och jobba ändå.

Annars har jag inte gjort mycket idag, utan mer en repris av gårdagen.
Umgåtts med mamma, pluggat mer inför körkortet och läst lite.
Nu tänkte jag stänga ner datorn igen och fortsätta läsa, ville bara slänga in ett inlägg.

Vad har ni gjort idag?



Klara Andersson

så rolig bild!

Alice

hoppas du känner dig bättre snart!

Linda

Veckorna går så fort!

sjalvstark.blogg.se

Jätte fin och inspireande blogg!

Gå gjärna in och titta på min nya blogg! ;)

FrökenTV, bloggen om tv och film

bra citat

Amanda Engberg

Sv: Tack så mycket! :)

kaffehörnan

Ops detta låter inte alls tryggt att du ej är redo

Josefine

Krya på dig!!

Bambi

Vad jobbar du med? Inte roligt alls att vara förkyld. Har lyckligtvis klarat mig undan från sånt.

Jag pratade med en kompis idag som faktiskt precis åkt till Irland för att vara au pair. Det tog endast en vecka för henne efter att familjen bestämt sig. Alla blev hur chockade som helst. Helt plötsligt hade hon dragit liksom.

Carolina Thoor

Vad jobbigt, krya på dig! :/ :)

Sv; Haha, ja här var det också dimmigt så så mycket såg man kanske inte. Det blev lite mörkare och det var ju bara 80% och det såg jag, då månen gjorde solen halv. Men blev inte så som jag lade ut på bilden! :D

Kram!

purposes.blogg.se

att du inte har ont i halsen är ngt bra iaf! Hoppas förkylningen släpper helt!<3 Det där med att vilja ha en extra dag för att åtminstone tillfriskna lite mer, känner jag väl igen. Synd att man inte kan trolla lite :P

Emma

Så tänkte jag åxå igår, men den där måndag vågade sig hit ändå :/

maria at inredningsvis

Haha bra citat men jag gillar faktiskt måndagar känns som en ny start på nåt vis:) hoppas att du haft en lika härlig och solig påsk som oss i Götet.

Ny post ute...En makalös sovrumsrenovering:)

Ha en fin ny vardagsvecka

Inredning - it's Swedish for decor


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: