Varför säga ja när man kan säga nej? ~

Likes | Tumblr

Ligger just nu i min säng efter en lite hektisk arbetsdag. Ibland kändes det lite som att alla barn både glömt sina öron hemma samt ordet ja. För det var ingen som lyssnade och det enda ordet som sas var nej nej nej.. Blöh!

Nu väntar jag på ett SMS från Erica, då jag skippade träningen idag för att jag var så trött. Återstår att se om vi ska ses idag eller inte, annars får vi helt enkelt ta det en annan dag.

Vad har ni gjort idag?



Jossie

Jag har inte gjort nå speciellt :)

Karin

Usch vad segt med såna dagar när barnen vägrar lyssna :/

Sv : Hihi eller hur? :)

Ida

visst är det tråkigt när de bara säger Nej hela tiden. Sv: Jag tror att jag gillar familjen. Ett bra första intryck i alla fall

Lina - my art & my life

Låter hektiskt! hoppas du hinner vila lite :)

Boel

Ibland så undrar en om barnen har öron haha :)

Klara Andersson

inte så mkt faktiskt :/

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) Och jag hade verkligen inte kunnat jobba med barn, har nog inte det tålamodet.. Men är grymt imponerad av er som gör det :) KRAM!

Vano

Jaa ibland undrar man allt om barnen är döva haha. Förutom att grovstäda min tös rum så gjorde jag inte så mycket.

bookofems.blogg.se

vilken läcker bild!!!

my

Snygg bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: