Worktime ~


Hej! Står just nu och väntar på bussen till jobbet. Börjar egentligen inte jobba förrän om en timme, men bussarna går så sällan så om jag tar nästa buss så kommer jag försent. Hahaha

Jobbar iallafall till 15:30 idag, sen har jag faktiskt ingenting större inplanerat, förutom att städa klart mitt rum.. Haha 

Vad ska ni göra idag?



Viktoria - Gravidblogg

Haha vilken bild ^^ Så tänkte jag gå idag när vi ska till banken ju ;) hahahahah

Jadå, man hittar alltid något på Ullared, ska försöka ta kort på några grejer i morgon när jag har tid :)

Beatrice Johansson

Har också samma bussproblem! :/

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Ida Lindborg ♡

hahahh bilden!
Skönt att få rummet städat. :)

Sv: Tack så mycket :)

Sara Ekman

Haha kul bild!

Emelie

hahaha bilden!!

Johanna - inspo för briljant bloggare

Det är verkligen en sån skön känsla när rummet är städat! Här blir det att reparera håret efter en misslyckad färgning och arbete :)

Ha en fantastisk dag

Sanna Widman

SVAR:
Tack! :)

Härligt när det är nystädat!Jag har varit i skolan och städat och nu tar jag det lugnt. I kväll ska jag nog vara med en kompis och handla lite. :)

Hoppas du haft en bra dag hittills!

corneliaeriksson.blogg.se

Hoppas att jobbet går bra :)

linah

haha älskar bilden:D!

Alice

Åhh hahahah älskar bilden!!!

Carolina Thoor

Rolig bild haha! :D

Sv; Tack! :)
Kram

Celine

Hahahha så härlig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: