2 intensiva dagar ~

4 bilder från de två senaste dagarna!
 
Hej! Jag ligger just nu i sängen på hotellet efter att ha spenderat sen eftermiddag och tidig kväll inne i New York City. När vi kom sent igår kväll (måndag) så fick vi lite snabb information och sen fick vi varsitt kuvert. En del var tomma, andra låg det telefonkort i och andra en "gratis" tur in till New York. Som ni kan se på en av bilderna ovan så var min värdfamilj så snälla att de betalade min kväll i NYC. 
 
Iallafall, vi var på Rockfeller Center och åkte upp i Top of the Rock där man kan se en stor del av New York.. Dock var det väldigt dimmigt så vi såg inte jättelångt.. Sen åkte vi till Times Square och lite senare så fick vi även se frihetsgudinnan på långt avstånd. Jag orkar inte ta fram min dator ikväll så mer bilder kommer en annan dag :)
 
Imorgon har vi schemalagda möten från 8:00 - 18:30 så det är fullt upp här.
 
Nu ska jag dock försöka sova då jag är dödstrött! Godnatt/Godmorgon! :)



storasysteryster.webblogg.se

Ser fram emot bilderna 😄

LIENE

Ser underbart ut!

Josäfin Andersson

åh vad underbart!

Anonym

Drick mycket vätska (helst vatten) och sov så mycket du kan! Det är väldigt lätt att bli jetlaggad annars. Hursomhelst önskar jag dig lycka till och ett bra första möte och år med din värdfamilj :D





Madde

Ser underbart ut!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad underbart!

sara

Såå fina bilder! :D

Släpp taget. följ flödet

Så spännande det låter!! :) Vilken trevlig present du fick förresten! Lycka till nu :D

Ella Isbjörn

Åh så roligt!!! Roligt att få följa ditt äventyr! :)

sofft.blogg.se

Häftigt kort :D

Ellen Gräntz

Åh, roligt. Ska bli så spännande att följa ditt äventyr :)

MADDISENJ.SE

Vilket äventyr du har framför dig

Ida ☯ the sky under the sea

Gah så roligt!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så roligt att få följa din resa nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: