Avskedsmiddag med vänner ~

http://data3.whicdn.com/images/176332646/large.jpg

Hej! Slänger in ett snabbt inlägg då jag egentligen är påväg in i duschen.
Om några timmar kommer mina kära vänner hit på avskedsmiddag, så hela förmiddagen har jag städat och grejat. Så nu ska jag bara fixa iordning mig själv och sen ska jag ställa mig med maten hade jag tänkt.

och idag är vi nere på ensiffrigt, 9 dagar kvar bara...
Senare ikväll kommer det upp ett inlägg med bilder från Stockholm, så håll utkik!
Vad ska ni göra idag?



Skogsraah ☾

Låter riktigt roligt :)

NICOLE

Åhh hoppas dte blev lyckat :D

Erika

Hoppas ni får supertrevligt!

bookofems.blogg.se

åh nu är det nära!! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Mysigt med avskedsmiddag, men kan tänka mig att det kan vara lite jobbigt också. Åh, inte långt kvar nu!!

Ida

Åh vad spännande med så få dagar kvar! Själv upptäckte jag idag att jag fått min flygbiljett - overklig känsla! Ha en rolig kväll!

Flisan

sv: ja det vare :)
ja, och sen i häften så står det på massa olika språk :P
nää men eller hur helt sjukt :P

Linn

hoppas ni får de riktigt trevligt ikväll!

Linn

hoppas ni får de riktigt trevligt ikväll!

sara

Fin bild! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: