Hejdåfika med släkten ~


Godmorgon! Jag vaknade precis så jag ska alldeleles strax gå och fixa frukost och väcka övriga familjen. Vid två tiden dyker några släktingar upp för en liten hejdå-fika, så den ska vi fixa lite inför.

Annars ska jag fortsätta med packningen idag, då den verkligen är så himla mycket svårare än vad jag trodde.. Jag tror jag for ta upp alla kläder igen och kolla om jag inte kan ta bort några plagg, då det är andra grejer som jag behöver ha med.. 

Jaja, nu är det slutpratat för mig..
Vad ska ni göra idag?




patriciac.blogg.se

Alltså det här med packning är ju svårt bara om man ska åka bort en helg haha:P Förstår att du har det knepigt.

Ellen Gräntz

Haha, älskar bilden :)

Anonym

Tänk på att du kommer köpa på dig därborta också så ta bara med det nödvändigaste, kläder finns ju att hitta billigt :)





Celine

Åh men spännande att det börjar närma sig så!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: