Måndag 11/5-15

 
Godmorgon! Jag ska alldeles strax sätta mig i bilen och åka in till stan, där jag ska möta upp en av mina mostrar för en frukostfika innan hon åker hem (från jobbet) och jag åker vidare mot Göteborg. Jag ska träffa Michaela, som tyvärr inte kunde komma i lördags, en sväng har jag tänkt. Så hur lännge jag är i Göteborg vet jag faktiskt inte, beroende på väder och vad vi hittar på.

Jag har iallafall skrivit ner min bucketlist, uppdelad i 9 olika inlägg. Så jag har faktiskt tänkt att lägga upp en del varje dag från och med idag. Dock tänker jag börja nerifrån och gå uppåt (alltså, från 8-1 och inte 1-8) då jag vill att de ska hamna i rätt ordning när man går in i kategorin. :)

Vad har ni planerat att göra idag?



Pauline

vad roligt :)

Flisan

sv: haha ja precis :P
jag åker jue från Arlanda och mitt flyg går 9:05 när går ditt flyg? :)

Lydia Elstig

Ska va i skolan och sen gymmet!

Caroline

Mysigt med Göteborg! ^^

Sv; tack! :)

Skogsraah ☾

Underbara bilder! Jag ska förhoppningsvis förbi vårdcentralen idag och kanske träffa en kompis senare :)

Flisan

sv: det skulle vara så extremt jobbigt om man inte blir omtyckt hehe :P
jag åker direkt till new york dudå? :)

Viktoria - Mamma till William ♡

Vad mysigt det låter, hoppas att du får en fin dag i Göteborg :)

Emma

Skulle inte vara fel att göra något utav de sakerna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: