Memorial day ~


Igår vandrade jag ner till själva Lowry centrum helt själv då jag skulle träffa en tjej som också är au pair här. Hon var riktigt trevlig och vi satt i 1,5 timme på Starbucks och pratade. Dock sprang tiden iväg så det kändes verkligen inte som 1,5 timme. Kan dock erkänna att det var skönt att lämna huset i två timmar och få prata med någon annan än familjen :) Det enda tråkiga är att tjejen jag träffade bara är kvar i ungefär 2,5 månad till.

Idag är det memorial day här i USA, vilket firas till minne av alla soldater som dött i krig. Min värdpappa är hemma så därför behöver inte jag jobba idag. Så med andra ord så jobbar jag min första dag imorgon. Lite nervöst är det allt men mina värdbarn är så duktiga och de två största sköter sig själva till största delen. Så förhoppningsvis blir det inga större problem :)



Lydia Elstig

roligt!

Linn

lät som en kul dag!:D lycka till på första arbetsdagen!:D

LIENE

sv: Ja :)

Låter kul.

Mamma

Låter som du har haft en lugn, skön och rolig dag 😄 Fina kort ! ❤️





Släpp taget. följ flödet

Det låter ju som att du har det helt fantastiskt! Roligt att följa din resa! :)

Johanna

Lycka till med första jobbdagen! Kommer säkert gå hur bra som helst!

sofft.blogg.se

Härligt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande! :)

ronja

så roligt!

sara

Såå kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: