Packningsdag ~


Godmorgon! Sitter just nu i min säng och ska skicka iväg lite mejl samt skriva upp alla kontaktuppgifter och viktiga telefonnummer som är bra att ha med sig i handbagaget. När jag är klar med detta ska jag sätta igång och fortsätta med packningen, då den inte var det enklaste jag gjort i mitt liv kanske. Jag ska ta bort lite kläder som jag inte ska ha med mig, kolla vilka kläder jag ska ha i mitt handbagage samt vad jag ska resa i. Sen ska jag även försöka packa ner allt i handbagaget för att se så att allt får plats, så att jag inte står där på söndag kväll och ska packa och så är det inget som får plats.. Ingen hit kanske. haha

Vad ska ni göra idag?



Malin Lindgren

Haha ja att packa är aldrig lätt att göra!
Idag ska jag troligtvis bara ta det väldigt lugnt. :)

Malin Lindgren

Haha ja att packa är aldrig lätt att göra!
Idag ska jag troligtvis bara ta det väldigt lugnt. :)

Viktoria - Mamma till William ♡

Åh så spännande :) Vilket datum åker du?

Viktoria - Mamma till William ♡

Oj okej, det är verkligen nära nu :) Så himla spännande.

Ja visst blev tatueringen fin, vi blev så otroligt nöjda :)

Josäfin Andersson

TIPS: rulla kläderna istället för att vika dem! tar mycket mindre plats :D

Skogsraah ☾

Så otroligt söt!

Anonym

Sv: jag flyger oxå ensam fast från Arlanda då :P

amanda

Åh vad söt bild :D

corneliaeriksson.blogg.se

Wow, nu är det verkligen nära! Hoppas du får med dig allt osv :) Söt bild!

Ida Lindborg ♡

åh vad sööt :D

Sv: Tack så mycket! :d

Pauline

å vad roligt och spännande!

Emelie Andersson

Nej vad söt :)

sv: ja den var himla bra :)

Josefine ♔

Men åh vilken himla söt :D

Anonym

hihi va söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: