Sista helgen ~

Tiger http://www.therealdavidlevin.com/wp-content/uploads/2012/06/penguinCloseup750_231715.jpg

Godmorgon! Jag vaknade för cirkus 30 minuter sen, trots att jag var hemma runt 1 igår.
Jag var hos min syster på hemmafest, men trots det så är jag faktiskt väldigt pigg idag.
Om en stund ska vi äta frukost här hemma och sen ska vi bege oss till Lidköping en sväng,
då det är lite marknad och sånt där.

Som rubriken säger, så är detta sista helgen hemma i Sverige..
Jag har inte varit särskilt nervös inför allt det här, men igår kväll när
jag skulle sova så kom nervositeten krypande.
Det känns lite jobbigt då jag inte alls gillar känslan som nervositeten kommer med,
men förhoppningsvis så försvinner den snart igen.
Jag har inte riktigt fattat att jag faktiskt ska åka om 3 dagar, men det börjar nog komma ifatt mig nu..

När jag kommer hem igen så är det bara att ta tag i packningen igen,
inte det roligaste kanske men det allra viktigaste skulle jag säga? haha

Vad ska ni göra idag?



Josefine

Hoppas du får det bra!

Ida

Jag kan förstå om nervositeten kommer krypandes. Men jag är säker på att du kommer få en bra tid där borta! :) Jag ser fram emot att få följa ditt nya äventyr som snart drar igång

Ida

Jag kan förstå om nervositeten kommer krypandes. Men jag är säker på att du kommer få en bra tid där borta! :) Jag ser fram emot att få följa ditt nya äventyr som snart drar igång

Emma

Förstår om du är nervös! Men hoppas det går bra ändå :')

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh, bara 3 dagar! Shit vad tiden har gått fort! Minns när du fick din familj du ska vara hos. Kan tänka mig du är nervös, men tänk vad roligt det kommer bli och allt du får uppleva! Är sjukt avis på dig just nu!

Flisan

sv: ja verkligen :D

hur långt har du kommit med din packning? :p

corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt med marknad :) Hoppas du får en fin sista helg.

MALIN

Åh bilden till vänster! Så härlig! Jag ligger fortfarande sjuk så jag vilar bara idag :)

Linn Strömberg

Spännande att du snart åker! Var inte nervös, det kommer bli bra :D

Emelie Andersson

sv: ja det är aldrig fel ;)

Vanessa andersson

förstår att du är nervös haha! :) jag själv ska mest plugga hela dagen

Erika

Så spännande, nu är det inte långt kvar :) Jobbigt dock att känna dig nervös!

Beatrice Johansson

Så himla roligt och vilket äventyr du har framför dig! :)
sv: Så roligt att du tycker det:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: