Hemma i Sverige ~

Arizona ^

ojojoj, vad dålig jag har varit på att blogga det senaste året. Det har nog till största delen berott på att jag har tagit vara på livet, levt i nuet och bara njutit. Jag kom tillbaka till Sverige för lite drygt 3 veckor sen, och herregud vad konstigt det känns att vara tillbaka. Jag har dock precis skickat in min ansökan till ett college i Scottsdale, Arizona, för att börja plugga redan i augusti. Kommer jag in, vilket jag läste mig till inte skulle vara såååå svårt, så åker jag som sagt tillbaka till USA redan om 1,5 månad. Så jag kommer skriva rätt mycket om detta, plus min sommarvardag som kommer bestå utav jobb, jobb och lite mera jobb då jag kommer jobba dubbelt i sommar med två olika jobb. Men vad gör man inte för lite pengar liksom?

Har ni några frågor eller fundringar om livet som au pair, så tveka inte att fråga. Jag svarar gärna på frågor :)



Alice Lindström

Roligt att plugga i usa!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så spännande, håller tummarna för att du kommer in! :)

Johan

Ser ut att var en trevlig plats.

linah

åh så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: