Veckans blogg v.11

Drar igång veckans blogg igen.
Denna gång avslutas den på torsdag klockan 18.00!
Jag drar 5 st som ni får rösta på fram tills lördag 21.00 och den som får flest röster blir veckans blogg!
(mer info då.)

Skriv bara "Jag är med" eller liknande för att vara med! :)

Förra veckans vinnare!
Klicka på bilden för att komma till Ida. :)



Linnea

SV; aa :)

fialisakung

sv: haha okejokej, inte mkt, plugga en massa :(

ida

Svar:

Lägg upp en bild på ditt hår! : D

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

PS. dagens blogg tävling på: http://ladyumbrella.blogg.se

MedinaStyle

I'm in ;)

Elina

allt bra idag med dig då?:D

Lina

Sv: Skulle inte förvåna mig ;)

ps . jag är MEEEEDDDD

Emmy Asklöf

sv; Okej, jag tar nog äpple. Svider bara på läpparna efter att jag ätit apelsin, men tycker det är gott. :)

Kram

Felicia

svar:

aa :) allt bra idag? :)

Emmy Asklöf

Jag är med! :D

Kram

Theresa

jag är med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: