Vi sitter fortfarande i bilen, efter fyra ...

Vi sitter fortfarande i bilen, efter fyra timmar och vi beräknas vara framme vid fem. Jag sliter snart av mig håret för jag har verkligen världens jobbigaste syskon, eller iallafall syster. Hon tjatar om exakt allt! Hon ska ha kakor, karameller, dricka och är det inte det så är det tjat om att det är jobbigt, klockan och jag vet inte hur många gånger jag har hört "När är vi framme?" idag! Shit, jag hoppas verkligen att en och en halv timme flyger iväg för annars vet jag inte vad jag gör! Och ja, jag klagar som fan på min syster - men ibland är hon bara för mkt! (till och med så att jag börjar undra om jag vill ha barn i framtiden.....)




Anonym

jadu det är inte lätt med syskon:) hoppas hon blir lugn:P





Sofia

det var jag som skrev innan 16:16 det for bort då jag skulle skicka detta..:S


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: