The sims Historier - Från en öde ö

är spelet jag ska spela nu.
Haha, jag köpte det för ungefär en vecka sen, men bara spelat det en gång.
Allt som jag spelat är borta nu, eftersom vi var tvungna att ta bort allting på datorn.
& det sura var att jag nästintill klarat det.
Men livet är inte rättvist alla gånger, tyvärr.



(bild lånad från google)

Men men, ska väl spela det en stund och sen kanske sätta mig och sy en stund till.
OM jag nu känner för det.
Sen är det nog dags att börja småpacka lite så att det inte blir massa imorgon.

Uppdaterar mer ikväll, puss :)



Denniz ^^ Your Baby <3

Surt att allt var tvunget att försvinna :/ Men nu vet du iaf hur du ska göra :D <3



haha vi märker om du orkar sy sen :P <3





boosse

de var de, de dära stekta grönsakerna blandad med pasta mums!

boosse

tror jag har sims på datan får nog spela de nån gång, de har jag sagt i ett år men händer aldrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: