torsdag - stressad!

Hellu, ligger i min säng just nu och lyssnar på musik, haha.
Finns inte så mkt annat att göra just nu.
Har lite smått panik, eftersom jag vart/är sjuk så har jag inte kunnat fixa några som helst födelsedagspresenter till varken pappa eller Jonna.
Så jag känner mig jättehemsk! Får se om jag kanske hinner åka en snabbis till Skövde på lördag och köpa ngt sött, men ack.
Får jag inte det så dööör jag! För isåfall, vad är jag för hemsk syster/dotter isåfall? Det här bådar inte gott.

Idag, har jag väl egentligen inte gjort så mkt, målat lite gipsfigurer och checkat till Sims.
Snart ska jag väl börja packa eftersom det är min kära faders helg, om ni inte redan förstått det XD
Sen är det nog ganska lämpligt att ringa och kolla med pappa så att det är okej att jag sticker till skövde en snabbis på morgonen.
Och är det okej så ska jag försöka hitta ngn som vill med, för jag åker helst inte själv, XD

Sen så måste jag även försöka svänga förbi plugget och hämta böcker, även om min hjärna skriker NEEEEEEJ!



Boosse

Hade jag inte haft planer skulle jag följt med!

Mamsen

Lilla gumman!

Du är inte hemsk... alla kan vi bli sjuka. Vi får hitta på något till Jonna och pappa imorgon.

Älskar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: