badet

Nu drar jag strax, ska bara packa väskan snabbt och enkelt och byta om.
Vi hörs senare ikväll/eftermiddag, (eller om en stund om jag mobilbloggar.)

Föresten, har ni några planer för dagen?




i

Jag ska försöka bli frisk X)



Allt bra idag?

T O V A

sv; det är super! själv? :-D

kram

Madde

Det är fint med mig. Härligt med bad. Här är det inte så fint väder än, men jag hoppas på att det ska spricka upp ;) Kram

E M M A

sv: haha ^^

okeej, jag lyssnar på musik :P

hur mår du idag då? :)

almstrooom

Juppé och det är gutt :)

Adara - teckningar, foton, drömmar

Haha ooj läskigt! Ska nog se den! ;)

Måste tipsa min kille.. han blir typ mer rädd än jag när vi ser på film, haha.

Den finns till och med att se på Youtube. ;)



Så lite så! ^^

almstrooom

tycker jag med :) dom är bara en dag gamla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: