Vad håller jag på med?

Folket börjar komma om en och en halv timme och här sitter jag - nyduschad och vid datorn?!
Har visserligen precis målat naglarna och så, men ändå.
Måste verkligen sätta fart, ska ju hinna göra mig iordning o fixa kläder o laga mat.
Tacos blir det och sen en film.
Vet ännu inte om vi ser på en skräckfilm (spansk film som jag inte minns namnet på) eller om vi ska se på Eden Lake.
Måste ju hinna bestämma det också.
Åhhhhh, hur ska jag hinna?



p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: jag kom nyss hem från Motala med morsan, själv då? :D

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: shoppade :D bilder + inlägg kommer snart, kolla gärna då :D



haha nej, jag förstår, stackars dig!

Tanja

sv: min syster kommer hit med hennes pojkvän från norge så ska nog bara stanna hemma tror jag, va ett tag sen jag träffade henne :) myskväll typ, själv då?

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: kolla när du kan :D Kolla kategorin "Shopping" då! :D



detsamma!

MOOOLLYS

Åh vad jobbigt!!! Men det blir nog bra! :D hoppas du får en trevlig kväll :)

sandra

sv: sv: jo lite hittade jag :D visar allt strax :)

här är dt också bra! :D lite trött men jaja :)

jessica

jaha, vad trevligt! :)

Emma

OKej! vad trevligt :) ha en bra kväll då :)



Jag ska till pojkvännen min ;)

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

planer för helgen? :)

michaela

helt okej :)

Victoria Eklund

Sv, tack sa mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: