Släktskalas och tankeläsning

Godmorgon!
Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig.
Klockan tolv ska jag vara färdig för då kommer mamma och hämtar upp mig.
Vi ska på släktkalas, fira Mormor, Kevin & José som alla har fyllt år - 1, 2, 5 juni :)

Senare så finns ingenting planerat på dagens schema.
Rätt skönt ändå, är det fortfaranade sol och fint väder kanske det blir att sola en stund.
Fast som det ser ut nu, blir det nog inte fint väder!
Bläh.

Nä, men vi hörs ikväll! :)



Em

Här är det soldis och kanske inte sola-sig-väder, men fint ändå.

Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

e l s a ♥

SV: Tack så mycket! :)

Lisa ♥

Ja, det är tråkigt att bränna sig men har nu köpt solskyddsfaktor..hihi. Ha en fin dag på släktkalaset, kram

cixi

hihi, kul med släktkalas;)



svar: va skönt, vi har haft super mycket!:)

SuePhaan♥/Suz

SV; hehe tack ^^ ;Ddin är skitfiin också ^^



så kul med släktkalas ;D

SuePhaan♥/Suz

hehe ;D , men den är serriöst fin ^^



såå lyxigt mina släktingar bor inte i sverige träffar dem aldrig , huhu saknar dem

gabi

sv: det var jättebra :)

Lovisa

Sv: ja man blir sååå sur när det slängt i en massa skit i shampoon å sen säljs billigt till vi lättlurade


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: