Göteborg - bilder m.m

Hejhej!
Nu är jag hemma från Göteborg, eller nästan iallafall - kom hem för ungefär en timme sedan.
Vi har haft jättefint väder hela dagen!
Har suttit i solen ett tag och bara njutit!
Varit såå skönt!
har hört att det ska bli fint väder här hemma imorgon, får se om jag hittar på något då!

Men här får ni lite bilder från min dag iallafall! :)


Här har ni mig, idag faktiskt ^^


Mamma, i stående form mitt i tåget!


I Göteborg fick vi såna här, NU kommer jag inte ihåg va det hette,
men de va gratis och jättegoda!


Någon har hällt diskmedel/tvål i fontänen.
Vill jag också göra, fast i Skara :( ;)


LUNCHDAGS


Göteborgsvarvet - people springer ;)


Mamma va räääättt så trött påvägen hem.
Hon var inte ens medveten om att jag tog kort på henne :)

Blev inte så mkt bilder från själva Göteborg, vi hade för det mesta full sjå med att springa runt och leta efter det vi behövde. Och när vi väl fick tid över att njuta av solen och det bra vädret glömdes kameran bort.

Men här har ni endel av grejerna som köptes;


Wonder Nail Nagellack, 39,90:- - H&M


Nyckelknippa(?) - 10:- Shock


Hårspännen, 20:- - Shock


Hårspänne Rosett - 10:- - Shock


Fodral till solglasögonen - 49,50:- - Indiska


Väska från Second Hand - 30:- - Myrorna


Tror att detta är en regnponcho - 19,50:- (25% of the purchase price from this collection is donated towards Aids/HIV education and prevention efforts, står det på) - H&M

Köpte även som sagt lite kläder och så.
Men de får ni inte se bild på idag då jag inte orkar ta kort på det.
Handlar om ett par militärgröna shorts från Gina Tricot för 149:- och ett linne från H&M för 50:-.
Även skolavslutningskläder som jag inte tänker visa upp här förens 10/11 juni!

Sammanfattning av dagen: Superbra dag! Riktigt lyckad och riktigt trevlig. Tack mamma! <3





Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

väskan var helt underbar!

SEEO

vad har du gjort idag då? :D

Mamsen

morr... tog du kort på din gamla utslagna och trötta mamma =)



Tack för idag gumman! <3

Linnea ♥

Hejsan ikväll eller i morgon (förmiddag) lottar jag ut dagens vinnare, du har chansen att vinna en länk om du svarar på dagens fråga som finns i det här inlägget http://quiza.blogg.se/?tmp=22210420 Lycka till ! :)

Althea

Till nyckelringen kan man ju bara säga - true that! haha ^^

SEEO

jaha xD

SEEO

haha a! :D inget typ varit på möte... :P

Anonym

Jag slutar den elfte :D Skönt som faaan!

Vad ska du göra i sommar då? ;D

maddie

jag diggar hårspännena!

LYDIA

sv: Tack snälla :]


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: