Peterburg och glass

Mötte upp Fikon & vi drog till Peterburg och promenerade.
Skönt säger jag bara.
Efter det drog vi till donken å käka glass.
Lite kallt med tanke på vädret idag, men så kan de gå ;)

Efter det så ville hon köpa roll'on eftersom den hon gillades mest var slut.
Så vi drog runt i alla mataffärer i stan utan att hitta det hon sökte.
& i en affär så sa jag att en roll'on va bra för den hade jag använt och då säger hon: "Jaha, vad var den bra emot?".
& då svarar jag; "ja, Svett & sånt som alla andra?" xD
Hon hade då inte ens tänkt sig för vad hon sagt.
Lite smååått roligt.







kom hem för en halvtimme sen ungefär.
inga mer planer idag.
Ska väl bara ta det lugnt nu ikväll & hoppas på att inte få träningsvärk i rumpa och ben xD



Anonym

jag är inte dum!



fråga mamma om hur det visst är synd om damnom. om hon nu kollar på tvd!

Bra med motion! även om det följdes av en glass!






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: