Nu har pappa laddat bössan

Har varit i Falköping idag och fixat tandställningen, inte det mest roligaste kanske. Idag gjorde det faktiskt ont när dem grejade. Typiskt! Har iallafall den grovaste stålbågen de har i överkäken så lär nog ha rätt jä*la ont alltså, ser fram emot det haha.
Efter att ha varit i Falköping åkte jag hem till Valona och träffade henne ett tag.
Ska hem till henne imorgon igen, fast med mamma. Vi ska käka middag hos henne tsm med mormor och josés föräldrar (och kanske han bror). Blir nog trevligt :>

Har ju en cam på datorn och det har tagits massor av kort. Knäppa kort..
Mamma bjuder på bilden.. xD





Mamsen

Ha ha du tog verkligen det snyggaste kortet =)

boosse

det blir hans bror och kaanske syster.

min syster är rätt bra snygg alltså ;)

Sara

cool blogg. vad gör du? ^^ <3

jessica

ska förmodligen ha filmkväll med några vänner imorgon, mer vet jag inte. själv? :)

Sara

Sv; Okej sov så gott då, jag själv nördar data :)

Sara

Sv; Ja facebook och bloggen då ^^. Jag ska bara ta det lugnt eftersom jag är sjuk :/ :p. dd?

Anonym

- HAHA :)

jessica

haha ojdå, du hade fullt upp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: