God lunch?

Heter det ens så? Jag har ingen aning.
Har inga direkta planer för idag heller, är hundvakt åt Tyson idag med och han förföljer mig vart jag än går. Sött :>
Måste iallafall plugga idag, gjorde aldrig det igår så måste göra det idag. Har redan inlämningsarbetet framför mig för att jag ska kunna skriva när jag väl har lust. Men oavsett om jag har lust eller inte så måste det iallafall göras!


mjaau

Aja, ska väl iväg en sväng till Götene sen. De har ju en skördefest där. Mormor står och säljer glasgrejer så vi ska väl dit och kika lite.

Aja, har inge mer att säga just nu.
Så vi hörs senare ;)



L I K E S O F I E [foto]

Sv; Hehe okej ;b

D A N I E L A ♥

- kikar in allt bra?:)

Elina

ja verkligen :d

D A N I E L A ♥

- härligt att höra jo det är super :)

jessica

okej, kul? :)

Elina

vad gör du då?:D

jessica

haha ja precis, jag borde egentligen också plugga men har glömt alla grejer i skolan:$

jessica

haha ja visst gör det (a)

Elina

njas, vad blir det? musik (:

D A N I E L A ♥

- jadå :) vad hittar du på då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: