Godkväll

Har varit en lugn, men seg dag idag.
Var iväg en sväng till ö&b idag, köpte blekningsmedel och hårborttagningskräm (har tittat på't länge men aldrig köpt det) & lite ansiktsmasker.

Imorgon måste jag plugga, har ett prov på onsdag som jag måste plugga på - yay.
Men men, det dör jag väl inte av.. xD
Ska väl snart gå och lägga mig, om inte jag och pappa kollar på någon film - återstår att se med andra ord.



Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Ooh låter som att du också ska ha en liten spakväll! :D

Robert Cayden

Missa inte chansen att bli Dagens Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :)



http://caydens.blogg.se/2011/april/blog-of-the-day-1.html

Becca

hopppas du hade en toppen lördag?? :D

va gör du idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: