Gokväll

Hela min dag har gått åt till att plugga, har legat nästintill hela dan i sängen med körkortboken och läst. Boken tar ju aldrig slut, har läst halva boken nu. Så antar att jag kommer sitta och läsa hela dan imorgon också. Kan ju även passa på att säga att den är väldigt lärorik och inte alls så tråkig som den kanske låter.

Ikväll ska vi nog kolla på körslaget som börjar om 45(!) minuter och bara ta kvällen som den kommer.
Dagen har gått otroligt fort, klockan är redan kvart över sju ju?
Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta över att lördagen snart är förbi och att jag inte gjort ett skit.
Men jag har ju som tur är över en veckas ledighet som jag ska slösa bort på jag vet inte vad.
Nä, nu ska jag sluta babbla. Rätt lönlöst inlägg.

Svaren från frågestunden dyker upp om en liten stund! :)



boosse

körkort för bil eller traktor?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: