TÄVLING med UGGLETEMA



För att vara med, gör såhär:
Välj ut ETT smycke du skulle vilja vinna av följande tre

Ring rosa/svart eller Earcuff

För en lott: Kommentera att du är med.
För två lotter: Kommentera + gilla Josign på facebook.
För tre lotter: Gör allt ovan + Skriv om tävlingen i ett nytt inlägg i din blogg, där du länkar både min blogg och www.josign.se någonstans i inlägget.

LYCKA TILL!
Tävlingen avslutas 11 april.



EMMI - modeblogg

älskar uggleringen, har den dock redan;D

Ylva

Nice blogg :D

Robert Cayden

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla! :D



Kramar!



PS. Uppdatera sidan några gånger om du inte ser inläggen! :)

Virre

Åh, jag bara älskar ugglor =)

Jag är hemskt gärna med. Gillar redan på facebook =)

Länkar tävlingen på min blogg.





Linnea

SV; de e bra :)

gör dudå?♥

Melina

Fin blogg! :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jag gillar på facebook! :D Vill vinna earcuff så himla snygg alltså! :D

Becca

Den vita ugglan med ringen:) Jag är med:)

Emma Miranda Ester

Jag är med, vill vinna earcuff, den är grymt snygg.



Jag gillar på facebook också! :)

EMMI - modeblogg

tävlar om ear cuffen då :D

har gillat josign för länge sedan.

puss

fridabengtsson

earcuffen till höger!

gillat sidan oxå!

sofia

Jag är med och har gillat på facebook :3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: