Tjosan

Hejhej, får bli en snabbt inlägg nu. Ska strax springa iväg och ha matte och sen svenska.
När dessa två lektioner är slut har jag påsklov! Då blir det till att packa och ta de lilla lugna innan bussen går :)
Uppdaterar mer när vi slutat! :>



boosse

Ja, han ville som sagt äta upp oss alt. döda oss.



woohoo för påsklov :) ville du ses i helgen eller passar det dit bättre någon anna gång unde rlovet?

ida

Svar:

Jag vet att jag har fått en mobil och en mp3. Sen vet jag inte. xD Tror inte jag får något mer. :D

Trollkaren

Ååh påsklov! <3

Emma

Hej! Allt bra med dig idag? :)

Anonym

Ny TÄVLING! vinn ett beauty kitt från Body shop!

räcker med att du lämnar en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram /natalies.se

Alexandra

Hej! Snygg bloggdesign.

Hur lång tid tog det att göra den?

Kram Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: