Loppis i Götene..


Ska strax kila ut i köket och fixa frukost.
Vi ska iväg till Götene och en loppis som anordnas där första helgen varje månad :>
Vi hade planer på att gå förra månaden men kom då på det för sent.
Så idag ska vi iväg och se om det är något att ha ;)

Vi hörs senare :>



~linnea

SV: Dom kostar 299 kr. :)

Jag brukar också köpa på HM och gekås.

Men oftast är det dom jag sa ;)

suay

ok, ska förbereda festen ta det lungt sätta asiktsmask och äta cupcakes idag.

Sen på kvällen är det PYJams partyyy! :)

Ska bli kul.

Vart ligger Götene??

feztis

Hehe det förstod jag :p



Vad ska du hitta på idag då?

♦ • . josefine

sv: okej vad mysigt :D



hoppas du får en bra dag! ^^

matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Te.x att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Jag kör på att värva vänner. Bli medlem här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)





Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Ska du se på melodifestivalen idag??

Hanna&Fanny

Sv: Nu har vi lagt till dig!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: