Om jag vann €5 miljoner..

Så skulle jag först springa ett varv runt hela staden, hoppa och skrika och vara superlycklig!
För vad skulle inte göra en gladare än att vinna drygt 44 miljoner?

När lyckan väl hade lagt sig skulle jag ge bort 20 miljoner till mamma och hennes man - så att dem skulle kunna betala av alla lån på huset osv.
Jag skulle även bjuda familj och vänner på en resa långt bort från Sverige i en månad minst!

Fast givetvis skulle jag inte vara så egoiskt att jag behöll alla pengar själv, nej - jag skulle skänka minst 1 miljon till välgörenhet. Som till t.ex WSPA, Rädda barnen, cancerfonder, HIV/AIDS osv.

& självklart.. Så skulle jag ta mig ett bad och bada i alla pengar!



Vad skulle du göra om du vann så mycket pengar?

Det skulle nog http://se.bonuslovers.com vara väldigt intresserade av att veta :)



Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Okejj :)

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Jahp :D

Johanna

mhm... hoppas jag emd :/

Becca

sv: sådär känns som om jag håller på att bli sjuk :(

men är nog bara utmattad!! har du haft en bra dag?? :D

ida

Svar.

Jo, det har jag. :)

Hihi. :D

Emelie

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

Annika

sv; jag är marketing manager på ett företag!

Annika

sv; jag är marketing manager på ett företag!

MADDES

hur mår du idag?

~linnea

SV: okejokej, allt bra ? (:

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

elina

pengar pengar pengar..:D

jessica

jag skulle köpa en massa som man behöver! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: