Hemma.

Har kommit hem nu, helskinnad.
Blir ett kort inlägg nu eftersom jag inte mår prima. Hände en grej i skolan idag - får berätta imorgon eller så (om jag orkar).

När jag kom hem idag så hade jag fått brev från Västtrafik, skickade in ett klagomål till dem för över en månad sen och fick nu en resecheck och ett brev där det stod att dem var ledsna för att jag blev försenad (hoppas jag verkligen då jag missade mitt tåg!)



Vi hörs imorgon eller så.



michaela ♥

Har röstat nu <3

michaela ♥

Inga problem sötan <3

angelica

sv :)

okejokej! :)

Elin Toreborg-Foto

Fin blogg! :)

madeleine :)

- vad bra :)

HANNA

Vart ska du? ;)

Therése

Vilken söt blogg du har :)

Vad händer i helgen? Kram :)

evelina

tack för hjälpen , jag återkommer på min blogg om de blir ngn one piece tillslut:)

Sara - Only me

sovit gott snygging?<3

Anna

Frågestund på bloggen! Du kan väl kika in och lägga en liten fråga eller så, alla som frågar blir länkade sedan i min blogg.!

(Om du inte är intreserad kan du radera kommentaren eller något!)

Alexandra

jag väntar på min resegaranti från sj som jag skicka in för en månad sen, men den har inte dykt upp..


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: