Kissemisse

Har sällskapsdjur nu, ska skriva om kissemissar - Maine Coon & ngn nakenkatt.


Maine Coon kisse, bilden är miiiiin.

Senare idag har jag Matte & Svenska. & på svenskan ha Mikael få sin födelsedagspresent. hehehehehe..



♥ Mallan Brallan ♥

oh, va söt, äre en norsk skogskatt? ^^



svar: tack så mycket :>



jo det är bra, själv då? :)

Shorty&Myzan [two in one]

åh tack så mycket :) det är bara bra, hur är det själv? :) kramkram /shorty

MADDES

Det är fint med mig. Hur är det själv?

Anonym

vad hade du gjort för 1 miljon?

Milla

SV: Ledsen för sent svar och tack så mycket. :)

Haft en bra helg?

Sara

Söt :)



Det är fint med mig :) Själv?

Simone H

va go den ser ut :D

Cecilia

Gullig katt :D

sv: Jag ska baka pannkakstårta ;)

Själv ? :D

Josse

Sv: tack, detsamma!:)

Det är bara bra, hur är det själv?

ebba bloppis på bloggen

mainecoon katterna är suupermysiga!

Madeleine

Naw! Hur söt som helst juu. :D Puss

Madeleine

Naw! Hur söt som helst juu. :D Puss

sanna

kolla gärna in min blogg som handlar om mitt liv, som är en blivande stylist. Du får tips om smink/hudvårdoch hårvård/uppsättningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: