Shima & kokos hälsar

Hej :)
Ska alldeles strax hoppa in och ta en snabbdusch, sen ska jag ut i garaget och snickra en "rast-hage". Låter konstigt, men det blir nog bra när det är klart. Självklart får ni se resultatet sen. Men nu kanske ni undrar vad jag ska med en rast-hage till? Jo, jag var ju i Skövde igår för att kolla på en grej - som förövrigt följde med hem.


Dom är skitsööta! :)
Fick dom på köpet när jag letade bur, de är drygt ett år gamla - så de har levt ungefär halva livet. Men vad spelar det för roll, söta är dom iallafall :) Dock är buren lite för liten för två stycken, så igår när vi var i Skövde hittade jag en stoor och fin bur som jag ska köpa när jag fått min lön.
& Mathilda, lugn - jag vill fortfarande ha två av dig sen när dina ungar har kommit ;)

Så till dessa två små kabrater ska jag snickra ihop en rasthage :)
Vad ska ni göra idag? :)