Praktikdags.


Godmorgon! Ska alldeles dra mig in mot bussen för att ta bussen till Skövde.
Vet inte riktigt hur jag ska ta mig hem, för västtrafik visar olika varje gång jag söker - jobbigt!
Får väl kolla senare sen.

Vi hörs när jag kommer hem ikväll, puss!



Anonym

sv: det tyckte jag inte, hade man fryst ner örat innan så kände man inget ahha :)

thilda

NICE HEADER! ;DD





Sandra

Nja inte direkt. själv?

victoria

Hej!



Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna produkter från Stockholmsgruppen Cosmetics!

5 vinnare utses!



Det vore jätteskoj om du var med!



http://vickelido.blogg.se/2011/october/vinn-produkter-fran-stockholmsgruppen.html



Ha det gott! :)

bella

fin tjej, fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: