Silverfat på Donken!


weheartit

Vi kom tbx för drygt två timmar sen. Killen på Mcdonalds serverade mig en paj på ett silverfat & med ett leende: Bränn dig inte nu bara! Förra gången jag var där råkade jag bränna mig så att jag fick flåsor på armen, bra jobbat! Så det kanske va bra med en påminnelse om att det är varmt? hahaha

Delar med mig av en grym låt innan jag kryper till kojs. (:




T0VA [ 12 år utan pappa ♥ ]

varsegod :D allt bra?<3

emma

sv. aha! jag tror inte jag har läst en sån nån gång. läste en som var psykologisk som var superbra, men har nog aldrig läst en kriminalbok. jag gillar mer såna här overkliga saker. magi, vampyrer, varulvar, häxor.. såna saker :D hihi

SANDRA DAGH

Jadå, har du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: