Typiskt mig.




Tjolahoppsan! Trots att jag intalade mig själv att jag inte skulle köpa något så kom jag ändå hem med en påse ifrån H&M. Men jag kunde verkligen inte låta bli när jag fick synn på väskan! Ordinarepris för den var 200:- och jag köpte den för 50:-! Har gått och kollat på en liknande väska jättelänge men jag blev helt kär i denna väska!

Den lilla BodyButtern var också på rea och kostade endast 10:-. Perfekt att ha när man ska ut och resa och inte vill ha med sig en stor och fet bodylotion flaska (:

Om en liten stund så ska vi sätta oss och kolla på film. Mys!
Har ni haft en bra dag? :)



Anonym

Bra fynd!



Svar: Så lite så! :)

-alice wisansaya thaweesp

fin blogg! :D allt bra ? :)

Elisabeth

Det ska du vara =)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

Hoppas du får en toppen helg! :D

hanna ♡

mysigt! jag var först med min familj, och sen ut med vänner .D

Alexandra Lundberg

Fin blogg! Allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: