han är gryyym







Sean Banan är fan bäst! hahaha



Anonym

sv: taack detsamma! jodå, det är bara bra, själv? :)





Anna

Jag tänkte mer i Sverige :)

Anna

Okej skulle vara intressant att veta :) vad äre ni ska kunna om fåglar?

Anna

Oj vad många det finns!. Shiet vad mycket ni ska kunna :O

Anonym

Dom borde ju kunnat dela upp det på 2 delprov eller något :p

EMELIE - foto&vardag

Sv: Hihihi! Ska fira min kompis imorn men sen i helgen har jag nog inget speciellt planerat, måste plugga dock! Själv då? :)

Anonym

jag dör av ett matteprov (A) det bevisar att natur är inte för mig :p

Lisa | 12 | Foto & vardag

Sugen på att bli Dagens blogg ?



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang-16-172-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer.

/ L I S A ♥

Tove

sv - tack så jättemycket! :) allt är bara bra med mig, hur är det med dig då? :)

nathalie - naxo, bloggen med tips!

haft en bra dag? :)

Anonym

Usch ne fy jag hade heller aldrig pallat :O Du gick väl ngt med djur om jag inte minns fel? är inte det natur?

Klara

Tack så mycket!

JENNI ~

Sv; Följer dig nu! Säg till då du följer mig :D Kram

Stephanie

hahah han är underbar! Höll på att dö när jag såg han i Melodifestivalen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: