Nästa stopp: Praktikplats


Kör en gammal bild i repris idag. haha

Godmorgon! Sitter just nu på tåget till Göteborg, ännu tidigare än förra veckan. Är första gången jag åker med det här tåget så det känns lite pirrigt, fråga mig inte varför. (:

Anledningen till att jag åker såhär mycket tidigare är för att jag ska ha praktik i Göteborg. Jag ska vara på ett ställe som kallas för EBM. Det ligger borta vid Sahlgrenska och är ett djurförsöksställe. Nu tycker säkert många av er att jag är jättehemsk som väljer att ha min praktik på ett sånt jättehemskt ställe där dom "dödar" och "misshandlar djuren". Men hur vet ni att det verkligen är så? För att någon har sagt det?
Jag tycker iallafall att det ska bli jättespännande att få se hur djuren VERKLIGEN har det och inte höra vad alla andra säger.

Vi hörs när jag kommer hem från praktiken.



LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! Nu är jag tillbaka från bloggpausen, dock kommer det vara segt i början. Men nu är jag i alla fall tillbaka! Hoppas du får en bra start på veckan! :)

Josefine

haha så sjukt härlig bild! :D

Victoria - Foto och Vardagen

låter ändå kul :D du får göra ett jätteinlägg sen om hur det faktiskt är :)

hoppas du får en underbar måndag :D

Malin

Låter som ett spännande ställe för praktik:)

E M M E L L Y

Skön bild ju hehe ;)

Sandra

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag frågar men jag är "desperat" efter all hjälp jag kan få, min son är med i en tävling om att bli omslaget i en tidning "vi föräldrar"

Han har nu blivit en av 20 finalister utav 3000 deltagare och det är rätt tufft!



SÅ nu behöver han din röst och det skulle värma så enormt, det enda du behöver göra är att gå in på länken på min blogg och klicka rösta under bilden, tar ca 5 sekunder!



LÄNKAR DIN BLOGG EFTER DU RÖSTAT SÅ DU KAN FÅ FLERA BESÖKARE TILL DIN BLOGG!



(har du redan röstat en annan gång så kan du nu rösta om på nytt då tävlingen börjat om med nya röster)



Tusen tack för din hjälp och förlåt om det låter desperat!



http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/nu-behover-vi-all-hjalp-vi-kan-fa.html

3mma

Du får ha det så kul på praktiken även om jag är emot djurförsök, men det kanske är bättre en vad alla säger! :)

Michaela

Fan vad söt du är <3

HENRIETTA

haha awsome bild! :D

felicia

nice bild hahah:) du gjorde min kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: