pluggmode




- emma silverbratt

Vilken sjukt härlig blogg! Jag har själv precis börjat blogga, släng gärna in en kommentar om vad du tycker! Kram :)

kyntii

Sv: åh, tack så mycket! din är också fin, älska lila! :D



Jodå, allt är bara bra med mig, hur är det själv?

sabina

neej inga speciella planer, sj?

L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Haha ja :)

Felicia

Vad har du gjort idag då?

Felicia

Bakat och fixat lite med min design ^^

sabina

okej:)

Olivia

Vad tycker du om mitt egna designade busskort?

EVELINA - art & photos

Hej:) fin blogg. Allt bra med dig idag?:'D



btw, följa varandra via bloglovin?



KRAM Evelina.

erica

ja verkligen! hoppas jag å! (:



superfin blogg btw!

EMMA

Ja visst gör den :)

johanna

kör en frågestund, så det vore kul om du skrev en fråga! :)

http://johies.blogg.se/2012/february/fragestund.html

Sanna

Tack, ska kolla, för jag har en som kanske kan hjälpa mig och så :)

becka ♥ foto

sv; tack söta du!

visst, följer dig nu! :)

Lina

ojj jag är liten .. född 99 :)

EVELINA - art & photos

sv; tack så mycket :)

okej;D härligt! jo det är bra med mig med =)

har lagt till dig nu :'D

Sanna

sv: jo det ska jag :)

Vendela

sv: Tack så mycket! :)

min dag har varit bra!

felicia - fotokobran

sv; plugga här med! :)

Ska du kolla på Melodifestivalen ikväll? :D

erica

sv: bara bra med mig, du själv? ^^

EMMA

det är bra det, själv då?

Bettan

Sv; Bra, sj?

Daniella - Drömmen om att bli designer

Har du haft en bra lördag? :)

Judde

Vad är/var det du pluggade om? =)

Fåglar lr?

Judde

Sv: Hah okej ^^ Vad går du för utbildning/skola då? =)

Judde

Sv: Okej =) Nä men jag ska börja det nu till hösten ^^

Judde

Sv: Jag har sökt till naturvetenskapliga X)

Judde

Sv: Aa men det gör jag, var rentav 6 platser till övers såg jag på statistiken ^-^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: