Samtal hit och dit.

Nu på lunchen ska jag ringa och försöka få tag på en frisör.
Känner att mitt hår behöver klippas då det verkligen är jätteslitet!


bilden är lånad härifrån.



Simona

Kul att du var med i dagens blogg tävlingen! Vinnaren kommer klockan 13:00 idag!

Hoshi

Sv; Åh tack så mycket! ^^



Har förresten kört igång Månadens blogg! Kika in på bloggen för att läsa mer :3



Kram <3 /Hoshi

josefine

sv: ja faktiskt :) har precis kommit hem från stallet och nu ska jag väl göra mig iordning och sen åka iväg till en kompis som fyller år! :)

Själv då? :)

Hannah och Bella

Hoppas att du haft en bra dag!:)

Kram

SARAH CARLSTEN

Ha en bra kväll! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Elin

Sv: Sådär, är hemma och är sjuk:/

Själv?:)

Isabell

sv:Nej inte direkt :) sj?

Emma

Sugen på att tjäna lite extra pengar så du kan shoppa?

Eller varför inte shoppa, få pengar för shoppingen och shoppa ännu mera! ;)

Klicka här och läs hur du kan göra för att tjäna pengar på din blogg & shopping snabbt och enkelt: http://emmaskytte.blogg.se/2012/february/fragan-som-brukar-aterkomma.html

Isabell

sv: nej inte direkt :) sj?

rebeckasvensson ~fotoblogg

sv; jodå, allt är bara bra med mig, hänt idag då? :D

josefine

sv: jaha okej :) hoppas de går bra då! :D

Inaa♥

aa, men behöver plugga ^^ prov på fredag

emelie

jodå bara bra med mig, sjdå? :))

WILMA

allt bra idag?:)

Lené

fick du tag på en frisör nu då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: