Hejdå Choklad



Nu ska jag och Michaela påbörja ett arbete om kakao, ett arbete som har sitt samarbete mellan Svenska - Samhällskunskap & Naturkunskap. Ska bli intressant, får väl se. Kanske aldrig äter choklad igen. Men det är väl bra? Hahaha



Anonym

Ha ha om du av någon anledning ALDRIG mera ska äta choklad så kan jag tänka mig att "offra" mig för nån måste ju äta den ;-)





Adine

Haha, det är nog ingen fara med det. Choklad ska ju vara nyttigt i rätt mängder :)

Svar: Tack! Aha, okej vad spännande :)

HANNA

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-101.html#comment

Julia

-jaha vabra:)

hoppas att du inte tar bort mig nudå..

Michaela

Ja ^.^

Nu får vi se om vi någonsin äter mer choklad :o


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: