Dålig dag


weheartit

Hejsan! Min dag har väl inte varit världens bästa..
När jag cyklade imorse så började det SPÖREGNA så när jag kom till praktiken var jag pisseblöt - det var väl skitkul att Gud skulle vattna hela sitt smultronställe precis när jag var ute och cyklade. Tack!!
Sen har jag inte haft ngn lunch idag heller & om jag inte äter med jämna mellanrum så blir jag som djävulen him self. Jag blir på dåligt humör & väldigt tjurig.. hahaha


Ungefär såhär ja..

Hoppas iallafall att ni haft en bättre dag än mig.



Neha

Tack:D

Haha, dåra? Skulle aldrig säga upp min relation emd godis:D

♥ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: Vad roligt att du är med i Dagens Awesome! :)

Vinnarna dras imrn!

Lycka till! ♥

Lullzz.blogg.se

Hejsan, sjukt fin blogg.

Anmäl dig gärna till veckans blogg på min blogg.

Allt du behöver göra är att säga att du är med.

Lycka till! Direkt länk:

http://lullzz.blogg.se/2012/june/veckans-azum-4.html

Neha

Hahahah, nädu, då skulle nog till och med jag säga upp min relation till godis för ett tag:D

Marran

Verkar som Murphys lag har gällt för dig i dag (lagen om all jävlighet) Hoppas du får en bättre dag i morgon

hanan ebba axelsson

Sv: Bra bra! Med mig är det toppen! :)

Sara ! :)<3

du får säkert en bättre dag imorn! :D

Sofia Andersson

Sååå söta bilder, den med djävulshornen med haha ;) Fin blogg! :D

Linnea

Svar: Tack!

Jo jag har bara tagit det lugnt, jag hade kompledigt idag så det blev långhelg för mig kan man säga!

Tack desamma!

MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

Johanna

Sv:tack så mycket!:)

Hoppas du får en bättre dag idag då!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: