Ny avdelning ~


Han är sååååå snygg!!!

Godmorgon! Sitter och käkar lite frulle nu, ska strax hoppa i mina kläder och dra till bussen.
Igår var min "sista dag" hos gnagarna och idag ska jag till stordjuren c:

Igår fick jag städa massa burar hos mössen, se på alla söta råttor och massa rått- och musbebisar. Jag tror jag dööör så söta är dom!! :) En av mina lärare kom även på besök idag, kul att någon kommer och besöker en iallafall c:

Vi hörs när jag kommer hem c:
ciaaao



felicia

JAG SKA FAN GIFTA MIG MED DENNA KILLE :o

han e så seeexiggg

J

sv:

chill:)

Emma Lannebrink

sv: FÖrlåt för ett segt svar!

Jadå, jag har varit i stan och shoppat med mamma :) vad har du gjort idag då? :)

HENRIETTA

sv: Jadå, själv? :D

felicia - fotokobran

sv; ska jag hjälpa dig? :)

Ida

Nu är vinnarna av bloggtips uppe!

Kika in och se om det vart du! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/march/vinanrna-av-bloggtips.html


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: