Pluggpluggplugg ~


Ska alldeles strax sätta igång och plugga. Ska iallafall skriva klart del A på min akvariehemtenta och sen plugga lite samhäll har jag tänkt. Får se om jag även skriver klart B-delen och pluggar lite körkort. Kommit fram till att jag har 6 prov och 2 inlämningar nästa vecka. Känner att jag helst bara vill ligga i sängen hemma nästa vecka.. Men det funkar ju inte riktigt..

25 dagar kvar till studenten. Tagga?!



molz

Oj vad mycket, kämpa på tjejen!

Nathalie Tegelstam

Sv; jag är verkligen jätte dålig på de :(

Aili

Haha, vilken rolig bild! Lycka till med att plugga! :)

♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring

- Roligt att du är med och delta i veckans blogg, lycka till! :)

Allt bra? Kram ♥

Lalitta & Victoria

Hoppas det går bra!

ida

fin blogg! :) allt bra?

Hannah Danielsson

svar: tack så jätte mycket! xx

Malva Nyström

- ja, verkligen! (:

benedit ♥

hahahaha ^^

sv; härligt, det är bara bra med mig :)
37d4f5

benedit ♥

oj haha vet inte varför det hamnade några siffror längst ner :o


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: