Färgat håret! ~

 
Fick för mig att använda min hårfärgsburk som stått hur länge som helst i mitt skåp, så den åkte i håret på mig. Har haft denna färg förut så jag är nöjd. Dock är den så himla svår att få bort när man färgar en annan färg över. För trots att jag färgade håret brunt två gånger så hade jag fortfarande slingor av denna färg kvar.
Tänkte att jag skulle visa er bilder imorgon, färgen gör sig inte rättvis inomhus!
Någon som vågar sig på och gissa vad det är för färg? :)



Mia Forsberg

Haha nej jag tar examen i januari :D Det känns lite konstigt då man är van att det är i juni, men på universitetet kan man ju ta examen både höstterminen (januari) och vårterminen (juni), och jag tar nu i januari då jag går ut höstterminen :)

Nathalie Tegelstam

- oj, haha :)

Johanna - A dream as a model ♥

nice :D

Elisabet

fin

Linnéa

Ja verkligen - så skönt att vara nästan klar med alla julklappar <3

malin

fin du är :)

Emmy

Jag kör på att det är svart (min hårfärg)? Lila?

sv;
Jaaa och nu är jag helt frisk hihi. Tack för din omtanke fina du :D

amanda

fin!

Madde - Trucker Mamma Madde

Tack så jättemycket. :)

kram

amanda

sV: så lite så :D

ViktoriaCaroline

Okej, inte så jätte långt bort då :)

ANNNAIZ

SV: Tack så mycket fina du! :)

Elin'

fin bild! :)

J

sv:
görs? =)

Olivia Magnusson

åg va fint!

sv: hihih,älskar tumblr :D
kramis♥

Fatma

Vinnaren i lucka 4 (all-over print sweater) är nu utsedd och står på bloggen! :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket men ska du säga finis! :) Härligt att färga håret! Alltid kul med lite förändring och uppfräschning ju :)

LORISSA LOVEBOMB

Jag gissar på knallrött! :D

sv: stökigt gör inget, det kan ändå vara hemtrevligt och fint tycker jag :)

paulina

rött gissar jag på :)

My Fredblad

Den ser ut att vara lite åt det röda hållet ;)

julia

nån röd nyans?:)

Lowa Ek Lagerberg

nice!

svar: tack så mycket. Ja, verkligen sjukt skönt att träna. Tränar du nåt? :D

parlplattekonst.blogg.se

Snyggt!!

V I L M A L A ♔

ser fint utt ^w^

Natalie

Snyggt:)

Lina

Vad fin du är tjejen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: