Tisdag 3 December ~

 
 
Godmorgon! Nu sitter jag på bussen påväg till skolan, är inne i skolan en timme före vi börjar så det blir frulle i skolan. Ganska skönt det med att börja dagen sådär lugnt och skönt. haha
Biologi i 4 timmar är det som står på schemat idag också, efter skolan åker jag till Lidköping med mamma. Mysigt ska vi ha det! :)

När vi kommer hem igen ska vi antagligen åka till gymmet. Var där igår och tränade också, riktigt skönt att komma in i det såhär :)

Ska ni göra något roligt idag? :)



Majken

Okejj, bra!
Jag ska vara i skolan och ikväl blire plugg och gym trorja, sj??<3

Mia Forsberg

Tack så mycket! :D

hihi okej, vad är det för program du pluggar? :)

Elin

det är inte så bra, vad gör du denna morgon?

lina

låter som en bra dag.)

amanda

kul!

Lisa Radojewska

Skönt med träning! hur gick det och vad tränade du? :)
sv; ja tack!
Ja den är god, testa den :D Perfekt med te nu när de är kallt!
Kram

Emmy

Jobbigt att liksom stressa in till skolan och lektion så förstår att det måste vara härligt att komma en timme innan :D

sv;
Åh tack snälla, är nästan frisk nu och har bl.a. de fina bloggkommentarerna att tacka för det ^^

Lotta

Sv: Joda, det är bara bra med mig idag :) Hur är det själv?? =) Kram!

och härligt med gymmet, det var evigheter sedan jag var där :p

Carruuu

biologi idag igen!? vad pluggar du för nått? :-)

Emelie

sv:Va bra, jo då gårdag var helt okej=) är det inte jobbigt med biologi i 4 timmar? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: