Provpackar inför lördag




❤ W I L M A S A B I N A ❤

Fin blogg :)

Natalie

hehe ja :)

Rebecca

Provpackar? Haha ok :)

Linnéa

Åh, ska du iväg!?

Nja, det blir nog schlagerkväll för min del idag tror jag, även om jag inte har någon favorit direkt <3

Emelie

Sv; tack så mycket! :)

Natalie Salazar

vart ska du? :)

Marika

Sv: Härligt, det är bra med mig också :)

Rhoda Alemayehu W Michael

-följer dig nu nr 65 blev jag säg till vilket nr du blir!

Maolion

Sv: Jo men idag så ska jag ha hit några kompisar och så :)
Du själv då? :D<3

ELSA

Svar: Ehm va?

Natalie Salazar

ååh spännande :) nä jag är gammal haha så jag jobbar ;)

My

SV: Okej, vad gör du? (:

tessan

Sv: Tack så mycket! :)

❤ W I L M A S A B I N A ❤

Sv: Ellerhur, riktigt grym!!

benedit ♥

sv; okej, jag svarar på kommentarer :) allt bra?
kram

Emilia

Svar: har inte planerat något extra. Har du själv några planer till ikväll? :)

Nathalie Tegelstam

sv; hahaha nää :/

emma

Hej! Jag har en veckans blogg tävling på min blogg just nu, kika gärna in och skriv en kommentar för en chans för en fet länkning! Ha en bra dag, kram! :))

benedit ♥

sv; härligt, det är bara bra med mig :) haft en bra lördag?
kram

F E L I C I A

sv: packa, kolla på mello och sen åka och träffa några vänner och partaja lite, du självdå? :)

Ida

sv; Japp:)

Natalie Salazar

jaha okej vad ska ni göra där?
jag gick hotel :) jobbar som hotel receptionist

Emilia

Svar: okej, ibland kan det var skönt att inte göra något alls. Imorgon har jag inte heller planerat något extra. Får helt enkelt se vad som händer imorgon. Ska du hitta på något kul imorgon då? :)

Moa Eriksson

aasgött ju finns inget bäätre! <3

angelica

Haft en bra dag? :D

△ ida.

var ska du någonstans? c: btw så har vi likadan laptop hahah :'D

J O Y ▲

sv: Åh det är så himla jobbigt ju :(

Elin Eriksson Pauna

Vad provpackar du för?

sv; Jaha okej :)!

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

vart ska du då? :)

My

SV: Inget speciellt! (:

Linnéa

I andra chansen har jag ingen favorit... men finalen tycker jag nog att ulrik munther ska vinna - han har den bästa låten <3

Malin

Men åh vilken fin blogg, jag gillar den! :D
Lust att lämna en söt kommentar i min blogg? Kram! :)

Kaffehörnan

De ser bra ut





Amanda

Jättefin blogg! Vill du vara med o tävla i veckans blogg hos oss? --> http://nattstad.se/AmandaMicaela

Natalie Salazar

kommit hem än? :)

Natalie Salazar

jahaaaa okej :D

Natalie Salazar

haha jaa på blogg inlägget står det ju lördag :P inte att du åker söndag haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: