Mot skolans äventyr ~

 
Godmorgon! Idag tog det emot att gå upp, var tillochmed nära på att "försova" mig med några timmar så att jag slapp åka till skolan idag, men nu sitter jag här.. Med alla andra människor som är påväg mot dagens äventyr. 
 
Bilden är från en sån där dag då ingenting var på min sida, så självklart skulle inte heller thépåsem vara det utan bestämde sig för att gå sönder. Behöver jag ens tillägga att jag hällde ut den där blaskan?
 
Ska ni hitta på något kul idag?



Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag var också tvungen att gå upp tidigt idag - enbart för att det ska komma någon snickare och mäta våra fönster. Det värsta är att det står att de kan komma allt ifrån 07- eftermiddagen. Så nu ska jag sitta här hemma och vänta! Så idiotiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: