Grattis mamma ♡

 



Emelie Petersson

Härliga bilder :-)
Grattis till din mamma :-)

Michelle

Härlig bild! :D

sv. åh.. för mig skulle jag nästan kunna ha jul året om! :)

▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛

Grattis till henne! ^^

SV: YEEY! tusen taack! :')

Wilma Gunnari

Grattis grattis!
Sv: Ja visst är den!? :)

benedit ♥

grattis till henne! :)

sv; hihi tack, hoppas jag med :D

Linnéa

Haha, goaste morsan ju ;) Gratta från mig!

Lowa

Svar: tack! Det var mumsigt med bravo juice :) jaha, okej! Äppeljuice är gott det med!
Det kan jag tänka mig.

Hamdi '

Grattis till henne :)
sv: ja verkligen :)

Olivia Magnusson

haha så goa bilder, grattis:D
kramis♥

BYSMJ

grattis till henne!!

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, verkligen :)

PS. Nu är hemlisen avslöjad i bloggen :).

Moa Persson - PhotoMP

Hoppas att hon fick en bra dag! :)

Sv: Tack så mycket :)

Ebba Molin

sv: Tack snälla!

Mamsen

Tack för en toppenkväll med fina presenter och JÄTTEgoda muffins 😃❤️





LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så jätte mycket! Allt känns fortfarande så overkligt :)

Nathalie

coola bildet ;)

sv: tack så mycket :) haha ja !


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: